top of page

יותר מעו"ד ונוטריון

אחד הדברים שמאפיינים את המשרד שלנו מאז פתיחתו הוא המשפחתיות והנתינה - מצד אחד ללקוחות שלנו ומצד שני לקהילה בה אנו חיים. סיפור מעניין הוא פעילות התנדבותית מרגשת למען ילדי העיר רחובות שכללה תרומה של 100 ספרים להמשך קידום ילדי העיר.


בלשכת סגן ראש העיר רחובות, זוהר בלום, התקיים טקס הוקרה על תרומתו של עו"ד שמואל טאובר שתרם לילדי העיר 100 עותקים של הספר - "הקסם של דניאל לנצח את פחד המלחמה" אשר נכתב על ידי ציפי ודר' בנצי נחמן, תושבי העיר רחובות. הספר למעשה מדריך ילדים ומבוגרים להתמודדות עם תקופת מלחמה ועם מצב פוסט מלחמה. תרומה זאת מצטרפת לפעילות התנדבותית שמקיים עו"ד טאובר לרווחת התושבים וחינוך הילדים בעיר.


צמיחת המשרד עם השנים והפיכתו ממשרד שמתעסק בדיני תעבורה בלבד לתחומים נוספים כמו עריכת צוואות, יפוי כוח, שירותי נוטריון ועוד, אפשרה ומאפשרת לנו לבוא במגע עם חלקים נרחבים מהקהילות שבאיזור רחובות, נס ציונה וראשון לציון ולנסות לייצר השפעה חיובית על חיי הקהילות השונות. אנחנו יודעים ותמיד זוכרים שאנחנו חיים בקהילה והאנשים בה הם לפני הכל ומתחייבים מצד אחד לתת את השירותים המקצועיים בהם צברנו קילומטרז' ומצד שני להמשיך ולהיות משרד שתורם לקהילה ומחזק אותה ומתחייבים להמשיך בפעילות שמבחינתנו היא ערך עליון.


23 views

Recent Posts

See All
bottom of page